Podul de peste râul Vedea

Intrarea în Alexandria dinspre București s-ar putea face prin Buzescu

Șoferii care vin de la București ar putea să ocolească pe la Buzescu pentru a ajunge în Alexandria. Aceasta este una dintre variantele luate în calcul de primarul Alexandriei, Victor Drăgușin.

Coșmarul șoferilor care vor să iasă sau să intre în Alexandria pe podul de peste râul Vedea se prelungește. Sunt luate în calcul 4 variante de lucru.

Prima dintre variante, care este venită din partea conducerii Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale, cei care au în administrare podul din Alexandria, are un termen de finalizare de 40 de zile, condiționat de starea vremii.

A doua variantă propusă tot de CNADNR nu este deloc îmbucurătoare pentru șoferi. Aceasta presupune organizarea unei noi licitații pentru lucrările suplimentare, ceea ce ar însemna o durată de cel puțin 200 de zile pentru finalizarea lucrărilor, adică peste jumătatea anului 2017.

Lucrările la podul de peste râul Vedea se vor sista până la primăvară

Și primarul Alexandriei are două propuneri

Și primarul Alexandriei, Victor Drăgușin a înaintat conducerii CNADNR două propuneri, dar nu a primit deocamdată un răspuns.

”Am propus varianta ca lucrările să fie finalizate în termen de o săptămână  prin încredințarea directă a lucrărilor suplimentare către actualul constructor, lucru absolut corect și legal, permis de lege. În termen de 10 zile să fie finalizată banda care este în lucru. Sistate lucrările, reluarea circulației pe două sensuri până în primăvara când se pot apuca de banda a doua”, a spus Victor Drăgușin.

Ultima variantă luată în calcul este ca în week-end și pe perioada sărbătorilor, circulația pe sensul de intrare în oraș să fie deviată pe centura ocolitoare, prin Buzescu.

Deocamdată toate aceste variante sunt la capitolul propuneri și asta pentru că este nevoie de aprobarea Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

S-a ajuns în această situație după ce constructorul a descoperit fisuri în structura de rezistență a podului. Fisuri care nu erau menționate în proiect și care impun lucrări suplimentare. Asta a presupus regândirea proiectului și automat costuri mai mari.

Până cad la un consens autoritățile, singurii care au de suferit sunt șoferii. Aceștia trebuie să se înarmeze în continuare cu multă răbdare dacă vor să intre sau să iasă din municipiul Alexandria spre București.

În prezent, circulaţia rutieră pe pod se desfăşoară pe un singur sens de deplasare.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *