Furtuna a făcut ravagii în județul Teleorman! Case inundate, copaci rupți FOTO/Video

Furtuna care s-a abătut în această seară peste județul nostru a măturat totul în cale. Mai multe gospodării au fost inundate. Vântul a suflat cu putere atât de mare încât a rupt copacii.

Furtuna a făcut ravagii în județul Teleorman!

Ca urmare a manifestării fenomenelor meteorologice severe din ultimele ore, sub formă de precipitați abundente, vijelii și grindină, la nivelul județului nostru s-au înregistrate câteva situații la care autoritățile locale și pompierii militari intervin cu forțe și mijloace pentru restabilirea stării de normalitate.

Case inundate, copaci rupți

În satul Drăghinești, comuna Gratia, sunt 3 curți inundate, apa amenințând să intre în locuințe. Intervin membrii SVSU Gratia și pompierii militari de la Detașamentul Videle cu un camion multifuncțional cu echipamente specifice pentru evacuarea apei.

Pe DJ 504 (între Alexandria și Lăceni), pe DN 51 (în dreptul localității Poroschia), pe DN 6 (pe raza localității Văceni) și pe DJ 506 (între localitatea Brânceni și Smârdioasa(, pompierii militari împreună cu autoritățile locale intervin pentru îndepărtarea copacilor căzuți pe carosabil.

La Văceni, pe DN 6, cei 2 copaci căzuți au fost îndepărtați rapid, circulația desfășurându-se normal în zonă.

Mai sunt intervenții pentru îndepărtarea copacilor cazuți pe carosabil pe DN 5C, în localitatea Nasturelu (2 copaci), pe DN 51 Brânceni – la Smârdioasa (1 copac) și pe DJ 506, pe raza localitatea Cervenia (1 copac).




One thought on “Furtuna a făcut ravagii în județul Teleorman! Case inundate, copaci rupți FOTO/Video

  1. Gheorghe Dinu

    Referitor la dezastrele produse de mediu,mentionez; Toate aceste fenomene meteo,sunt rezultatul poluarii excesive,a mediului inconjurator. Printre factorii poluanti, se gasesc si motoarele termice cu piston,otto si diesell. La nivel mondial 2019, toti constructorii in domeniu,pastreaza in constructia actualelor motoare,aceleasi principii constructive, respectiv; RAPORTUL DE COMPRIMARE CONSTANT, si SUCCESIUNEA TIMPILOR FUNCTIONALI. Analizind fenomenele fizico-mecanice rezultate prin implementarea acestor principii vechi de peste un secol,constatam ; 1- Actualele motoare termice cu piston otto si diesell,la nivel mondial 2019, NU indeplinesc conditiile;economice,rentabile,ecologice-calitativ si cantitativ .( Nu intru in amanunte si expunrere tehnico-stiintific.) 2- Actualele motoare, la nivel mondial 2019, NU sunt ,si nici NU pot fi controlate electronic,direct,fundamental,datorita raportului de comprimare constant .Actualele motoare au controlat electronic,sistemele componente,respectiv;sist.de alimentare si sist.de aprindere in cazul motoarelor pe benzina. Fundamental este necesar,CONTROLUL ELECTRONIC DIRECT,FUNDAMENTAL,asupra presiunii de comprimare din cilindrii,pentru ca,din presiunea de comprimare,rezulta; Plaja turatiei de exploatare,Puterea dezvoltata,Consumul de combustibil si Procentul de ardere-calitativ si cantitativ. 3- Actualele motoare,la nivel mondial 2019, NU indeplinesc conditia de ”ADAPTARE”,la trafic,respectiv; traficul urban si traficul de autostrada. ( NU intru in amanunte) . 4- Limita minima functionala, care in general este ~900 rot/min.. Realizind cite doua evacuari/min.,rezulta ca,la 900rot/min.,fiecare motor,elimina in atmosfera 1800 evacuari/min.,stationare semafor. Analizind aceste fenomene negative,rezultate in urma principiilor constructive vechi, am gasit solutii inlocuitoare, si anume; SUPRAPUNREA TIMPILOR FUNCTIONALI,solutie prin care crestem puterea dezvoltata,scazind consumul de combustibil, si emisiile poluante,cu ~50%. Prin aceasta solutie,scadem limita minima functionala si evacuarile/min., cu 50%. RAPORT de COMPRIMARE VARIABIL, cu doua trepte volumetrice,astfel; PRIMA TREAPTA VOLUMETRICA,reprezinta~35%,destinata traficului urban, viteza de deplasare de pina la 60km/ora.,1500 rot./min. Aceasta treapta volumetrica,are caracter functional permanent dupa pornire,favorizind pozitiv,si pornirea in conditii de iarna. Depasind 60km/ora.,1500 rot./min.,.,in regim de autostrada, este activata si TREAPTA A DOUA VOLUMETRICA,care reprezinta~65%,formind un intreg 100% cu prima treapta volumetrica. Activarea-dezactivarea treptei a doua volumetrica,conditionata de solicitare,peste,s-au sub 60km/ora.,1500rot/min.,,supravegheat,controlat si executat electronic. Acesta este un motor termic cu piston controlat electronic in premiera mondiala. Totodata, prin cele doua trepte volumetrice,indeplineste si conditia de ADAPTARE la trafic,in premiera mondiala. Realizat prototip functional pe un bloc-motor dacia 1300,care in urma incercarilor functionale,am constat ca indeplineste conditiile pentru care a fost ; conceput,proiectat si realizat. Implementare pe orice motor termic cu piston otto si diesell. Prin implementarea acestui priect, se creeaza locuri de munca profesionale,direct productive,realizind produse caracterizate pozitiv din punct de vedere;economic,rentabil,ecologic-calitativ si cantitativ,produse care prin calitate, NU necesita facilitati pentru a fi valorificate. Mentionez ca,fenomenele fizico-mecanice rezultate in urma implementarii acestor solutii,au fost studiate si analizate in laboratoarele ind.aerospatiale de aparare, unde am lucrat 25 de ani. P.S. Referitor la propulsia electrica,aceasta va avea succes,doar daca va concura actuala propulsie din punct de vedere al autonomiei de deplasare si al timpului necesar, alimentarii-reincarcarii acumulatorilor. Amanunte si relatii,pe pagina mea de facebook, unde prezint si prototipul functional. Cu deosebit respect pentru; creatie,stiinta si tehnologie. Gheorghe Dinu. A.Q. ( Asigurarea calitatii. CTC laboratoare aparatura bord aeronave,echipamente si tehnologii aerospatiale militare.)

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *