26 octombrie 2020

TR News

Stiri din Teleorman

alexandria

”Dorel” a ajuns până în Alexandria! Sensul giratoriu de pe Varianta Ocolitoare este strâmb

”Dorel” lovește din nou. De această dată în reședința județului Teleorman. În urmă cu o săptămână pe Varianta Ocolitoare a municipiului Alexandria a fost restricționată circulația rutieră pentru amplasarea unui sens giratoriu extrem de necesar pentru reducerea accidentelor.

Sensul giratoriu este strâmb

alexandria

Problema este că sensul cu pricina a fost construit prost și strâmb. De exemplu, șoferii care vin dinspre Alexandria și merg spre Lăceni (Pitești) pot pătrunde în sensul giratoriu fără ca măcar să reducă viteza de deplasare și asta pentru că pe banda lor de circulație nu există nici un obstacol. Sensul giratoriu este mult spre stânga.

Zeci de evenimente rutiere pe Varianta Ocolitoare a Alexandriei

De la deschiderea traficului rutier pe varianta ocolitoare au avut loc zeci de accidente rutiere soldate cu sute de victime,  zeci de răniţi grav şi mulţi morţi. Toate problemele au apărut la intersecţia dintre Varianta Ocolitoare şi DJ 504 (Lăceni) sau DJ 703 (Mavrodin). În vreme ce şoferii care circulă pe varianta ocolitoare au prioritate, cei care circulă pe cele două drumuri judeţene trebuie să cedeze trecerea.

Polițiștii au făcut memorii pentru construirea unui sens giratoriu

alexandria

Şi pentru că nu trece o săptămână fără ca în zona cu pricina să nu aibă loc vreun accident nefericit, oamenii legii au transmis memorii constructorului Variantei Ocolitoare pentru a lua măsuri care să limiteze aceste probleme.

Și iată că în cele din urmă solicitarea lor a avut și ecou. Pentru a preveni producerea unor noi drame s-a luat decizia ca la intersecția dintre DJ 504 Alexandria-Pitești și Varianta Ocolitoare să fie construit un sens giratoriu. Din păcate, construcția lui Dorel s-ar putea să nu reducă prea mult accidentele rutiere.

13 km de drum expres

Varianta Ocolitoare a Municipiului Alexandria a fost realizată de Compania de Drumuri Naţionale. Obiectivul a fost finanţat de Comisia Europeană în proporţie de 69,25 la sută, prin Fondul European de Dezvoltare regională, diferenţa fiind asigurată de la Bugetul de Stat.

Şoseaua are o lungime totală de 13,28 km de drum, iar în afara podului peste Vedea de la Buzescu proiectul a mai prevăzut şi executarea a 22 de podeţe, pentru preluarea apelor pluviale, astfel încât acestea să nu afecteze şoseaua.